Coliban a mai dat 25000 de euro din pix. Să fie primiți și la mai „ mic”!

O știre din Brașov dă o tură prin presa națională, jurnaliștii „ părliți” de pe local nefiind suficienți de merituoși să o primească prin canalul de comunicare whatsapp al Primăriei Brașov. Așa ca pedeapsă, ca să se știe pe lumea asta cine e Coliban, Nico și Flavia. Se știeeeee!

Și știrea zice că „ Primăria Braşov a semnat un contract în valoare de 130.000 de lei fără TVA, pentru dezvoltarea unei identităţi de brand pentru municipiul Braşov, anunță Bună Ziua Brașov.

Firma care se va ocupa de bradul Braşovului este SC MAP Advertising SRL din Bucureşti, care a obţinut contractul prin atribuire directă.

Reprezentantul legal al firmei amintite este Nadia Tătaru, fondatoarea postului de radio Itsy Bitsy, dedicat copiilor, iar soţul ei este Felix Tătaru, martor în dosarul „Gala Bute”, afacere în care a fost implicată şi Elena Udrea.

Conform datelor disponibile pe platforma electronică de achiziţii publice, firma s-a angajat să identifice „valorile şi misiunea locuitorilor oraşului, ce îi defineşte”.

Actualul logo al Braşovului a fost creat în anul 2011 ”. ( link G4 Media – https://bit.ly/3zFmop3 ).

De data asta, o las să comenteze pe Raluca Feher. Un „ pix” tare, acid, onest! Cine nu știe cine e Raluca Feher, băgați un Google ca să vă lămuriți. I-am „ furat ” postarea de pe Facebook, și o postez aici.

„ Măcar o licitație de făceau, nu avea nevoie biata soție a lui Felix să scrie că are nevoie să identifice „valorile şi misiunea locuitorilor oraşului, ce îi defineşte”.

Ce ne definește, îți spunem noi, brașovenii, este să dezamăgim. Să promitem și să nu ne ținem de cuvânt.

Să facem ce au făcut ăia de dinaintea noastră și să spunem că nu am avut de ales, am fost siliți.

Emil Constantinescu ar trebui să fie imaginea brandului Brașov, înfrântul care dă vina pe alții.

Uite Map Advertising, ți-am rezolvat și brieful. Deși sunt sigură că pentru ăia 25.000 de euro primiți prin încredințare directă o să produceți ceva fulminant, tip Capitala Verde a României, cu o coroană înfrunzită, la care niciunu din ăștia care lucrăm de 20 de ani în publicitate nu ne-am fi putut gândi. Pur și simplu nu ne-ar fi trecut prin cap, prea prinși să ne descoperim misiunea.

Succesuri”

Deci, da….!

 

Dan VÂJU

#InformatiaBrasovului

informatiabrasovului.ro

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.