A ieșit TikTok-ărilă de la Primăria Brașov cu un drept la replică. E „ fiert” pe explicații

    Probabil jurământul intern în USR Brașov este condimentat cu blesteme și deziceri de „ Informația Brașovului”. Altfel nu-mi explic de ce atât Coliban, care este fiert de lucrurile scrise despre el și administrația lui de tristă realitate pe acest site, cât și anonimul membru de partid angajat la Primăria Brașov via Agenția Metropolitană, Albert Mihail Cosmin, cel ce administrează contul de TIkTok al primăriei, se feresc să pomenească numele „ necurat” în discursurile lor.

Totuși, site-ul fantomă „ Informația Brașovului”, prin mâna celui ce semnează acest articol, își permite să ia câteva fraze din „ Drept la replică Albert Mihail Cosmin cu privire la informațiile publicate în articolul „#PastilaZilei | Primarul Coliban, Cosmin și TikTok” publicat de către site-ul litera9.com .

    Dar să vedem ce ne transmite TikTok-ărașul nostru fiert pe „ explicații”.

Cităm „ peste 36.000 de oameni s-au abonat la acest canal și videoclipurile produse pentru promovarea Brașovului au ajuns la 1.200.000 de like-uri și 12.000.000 de vizualizări, ceea ce înseamnă că este cea mai de succes campanie de promovare a Brașovului din ultimii 33 de ani”

    TikTok-ărilă, atenție la mine. Aia 36.000 de oameni abonați s-au cam dus pe fentă, au crezut că vor primi informații pe TikTok într-o altă formă decât pe Facebook. Acolo unde conturile Primăriei Brașov și ale primarului de tristă realitate și viitor incert sunt măcelărite efectiv. Și asta de buni comunicatori ce sunt cei care se ocupă de ele.

1.200.000 de like-uri din 12.000.000 de vizualizări sunt pur și simplu dovadă că „ atât s-a putut”. Să promovezi Brașovul printr-un content îndoielnic, atât la capitolul calitate video cât și ca idee de creație îmi indică faptul că like-urile respective rămân doar la stadiul de like-uri, și că în lumea reală vor produce exact de doi covrigi cu sana. Deloc aspirațional!

„(…) cea mai de succes campanie de promovare a Brașovului din ultimii 33 de ani”. Promovare ca ce? La ce are nevoie Brașovul de imaginea îndoielnică și infantilă? Ca să tragă turiști care sunt îndemnați să bea apă de la tâșnitoarea din Piața Sfatului? Aduce investitori la Brașov? Sau mai degrabă face orașul de cacao? Că eu nu aș vizita Brașovul în urma vizionării videoclipurilor de pe TikTok de pe contul Primăriei Brașov nici dacă ar fi cazarea gratis și mesele sponsorizate.

Cităm „(…) din cele 121 de videoclipuri, eu apar în 25 de videoclipuri, deci în doar 20% de videoclipuri”.     Sincer? Aș fi preferat să apari doar pe canalul tău de TikTok. Mai ales la faza cu „ stai să mă încalț cu papucii”…priceless. Exact cu aia se ocupă Primăria Brașov. Cu informarea publicului, a stakeholderilor cu faptul că la Brașov adidașii, pantofii și tenișii sunt reuniți sub apelativul papuci.

Cităm „ Dacă se dorește a se vedea cum se fură banii publici prin campanii de promovare, sugerez oricui să caute “What’s UP – Orașu’n Mișcare”, un videoclip cu 160.000 de vizualizări, plătit cu 1.000.000 de lei de Primăria București. Eu, care am generat 12.000.000 de vizualizări pentru Brașov, nu am nicio pretenție”. 

    Stai așa! Te-a acuzat cineva de furt din bani publici? Sau să înțeleg din cele scrise de tine că n-ai primit salariu pentru cele 12.000.000 de vizualizări la videourile îndoielnice de pe canalul de TikTok al primăriei? Dar de ce vorbim despre furat bani publici, te simți cumva cu musca pe căciulă? Ai făcut ceva, o combinație, o învârteală și simți nevoia să refulezi?

Dar cireașa de pe tort al lăsat-o la urmă. Cităm – „ Eventual, se poate face o cerere de preț la o agenție de marketing, în care să se ceară rezultate de 2.000.000 de vizualizări pe lună și ca agenția de marketing să se ocupe de research, content plan, copywriting, editare video, voiceover, acting,  administrare cont, interacționare cu comunitatea, etc. Apoi, deducem că salariul la Stat este de cel puțin 3 ori mai mic decât salariul la privat, și nici nu apar articole despre tine, nu te poți îmbogăți lucrând cinstit la Stat”.

    Păi, cum să îți spun eu, Brașovul are nevoie de marketing, dar unul țintit un pic mai sus. Că de mâncători de covrigi și cartofi prăjiți și de băutori de bere la PET de prin Piața Sfatului care poartă numele de turiști de câteva ore, care mai ocupă și locurile de parcare ale riveranilor ne-am săturat. Ori tu promovezi exact asta. Băutul apei de la țâșnitoare. Un fel de „ cu doi lei poți să bați Brașovul pe jos”.

Te plângi de salariu? Păi du-te nene la privat. Că dacă rog doi puști de pe stradă să facă gratis video-uri de TikTok prin care să promoveze Brașovul, te „ bat” respectivii puști la vizualizări, idei și impact de îți cauți singur servici. Nu mai stai la mila partidului.

    Stai că mi-ai stors și o lacrimă. „ (…) Apar articole despre tine”. Offff, săracul de tine !!!

Măi Cosmine, uite cum stă treaba. Eu apreciez că activitatea ta de administrare a canalului de TikTok al Primăriei Brașov este mult sub nivelul salariului tău. Primăria Brașov necesită la nivelul comunicării de oameni dedicați și conștienți de anumite lucruri. Care înțeleg că Brașovul este un oraș cu istorie, cu „ greutate”, și solicită celor care se ocupă de imaginea lui un soi de demnitate și rectitudine morală care transced realitatea.

Oare ce ar fi zis Andrei Mureșianu, Andrei Șaguna, Diaconu Coresi, Johann Benkner despre activitatea ta? Că iei în „ balon” un oraș cu istorie și tradiții? Că ești apostolul „ cancel culture”? Că nu țintești spre adevăratele valori sociale? Că nu înțelegi să te raportezi la momentul istoric?

Păi dacă Juzii Brașovului și Junii Brașovului, ăia care au trăit și apărat Brașovul cu sabia în mână ar vedea clipurile tale de pe TikTok, ar sări înapoi în mormânt. Pentru că am trecut de la dreptatea sabiei la scălâmbăieli penibile, dând deoparte morala, istoria, tradițiile.

Nu-ți bat obrazul pentru că am încredere că ai înțeles mesajul site-ului fantomă, și am încredere că după o analiză profundă vei scoate un content de care să fim mândrii.

OK?

 

Dan VÂJU

#InformatiaBrasovului

informatiabrasovului.ro

Foto – litera9.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *