Vor băga Muțescu (VAMA) și Drăghici (ANTIFRAUDĂ) spaima în contrabandiștii și evazioniștii din PORTUL CONSTANȚA? Sau fac FRĂȚIILE în așa fel încât să fie „BINE”?

            Se va constitui o nouă entitate ce va lupta contra intereselor economice ale Rusiei în România? GPL-ul e GPL, sau e un amestec periculos de gaze modificat de „băieții deștepți”? Vorbim de sabotaj? – Rapița românească găsită în Germania cu de zece ori mai mult pesticid decât limita normală       . „Blue Punisher” din nou pe străzile din România – drogul ucigaș e posibil să fie fabricat de uraineni în laboratoare clandestine chiar în România.

Vama și Antifrauda au noi șefi. Pe data de 18 ianuarie 2024 a fost numit noul președinte , cu rang de secretar de stat, al Autorității Vamale Române, Marcel-Simion Muțescu, care îi ia locul lui Ioan Cupă, mare fostă speranță a celor care credeau că va repara ceva prin vămile României. Numirea lui Muțescu a fost făcută cu aceeași mare speranță, că va face treabă. La fel și la Antifraudă. În funcția de vicepreședinte al ANAF, coordonator al Departamentului Antifraudă, a fost numit Alexandru Drăghici. Rămâne de văzut dacă aceste două personaje vor reuși să dea măsura valorii lor și să-și apere blazoanele în ciuda frățiilor care fac legea.

Ei probabil vor răspunde foarte rapid în fața prim-ministrului despre situația vămilor (care sunt zob) prin care numai cine nu vrea nu trece mărfuri contrafăcute, nu face contrabandă cu diverse, inclusiv droguri de mare risc și despre situația contribuabililor care deși sunt rupți de datori, inclusiv la stat, reușesc cumva să rămână pe piață fără a le fi afectate foarte mult afacerile. Deși sunt făcute rapoarte de ceva timp, nici Vama, nici Antifrauda nu mișcă mai nimic. În situația asta sunt mii de companii care-și fac veacul prin porturile maritime ale României și care par invizibile pentru instituțiile românești.

Orice nouă numire la vârful Vămilor sau Antifraudei, se simte așa, o mică boare de speranță că lucrurile vor aluneca pe făgașul normalității. Poate le vine celor care ne conduc, o idee ca să facă o nouă entitate asemănătoare cu UM 0110, care la vremea înființări ei era o unitate anti KGB, numai că acum ar cam fi contra FSB. O unitate care să-i ia la împins vagoane pe cei care operează în zona vămilor și a porturilor noastre maritime.

Păi de spunem asta? Păi vă explicăm imediat. Odată cu începerea războiului din Ucraina unde RUSIA ESTE STAT AGRESOR, pentru că a intervenit ilegal și imoral în treburile unei alte țări pe motiv că n-au bască și că Zelenski, atunci când era actor, a cântat la pian cu organul sexual, pe care ulterior în arată rușilor de vreo doi ani fără jenă ( bravo lui), ei bine, de pe la începutul conflictului Rusia a fost supusă embargoului internațional. În acel moment, la Kremlin s-a strâns un grup de lucru. Grup de lucru care a trebuit ca în cel mai scurt timp să regândească noi modalități de a vinde produse rusești în țările în care aceste produse sunt sub embargo, modalități care să eludeze noile condiții, și să se implice în economiile statelor pentru a declanșa un război economic. Și asta cam pe peste tot pe unde exista capital rusesc. Undele state din UE au luat măsuri imediate și au sistat achizițiile din Rusia concomitent cu sechestrarea bunurilor companiilor sau oligarhilor ruși. Cum ne spuneau la televizor? Păi ne spuneau că bunurile sechestrate vor fi vândute și apoi banii vor fi puși la dispoziția Ucrainei pentru efortul de război. Păi și pe unde au rușii conexiunile de afaceri cele mai profitabile? Pe la Marea Neagră, cumva?

La noi în țară s-a făcut doar gargară. Ați auzit voi de sechestre pe la ARLO SLATINA sau LUKOIL? Liniște totală! Și multă clemență. Că așa suntem noi, românii, miloși nevoie mare. În plus companii care au în spate KREMLIN-ul, încearcă prin interpuși să pună mâna pe terminalele de GPL de la Marea Neagră de pe teritoriul Românei. Îi deranjează cineva? Nimeni. Aduc băieții GPL de provenință Rusia sau uree cu acte false de n-ai aer ce descurcăreți sunt. Plus alte multe altele, vezi articolele din ultimele luni.

Cel puțin în importul de GPL prin terminalele de la Marea Neagră se întâmplă următorul fenomen – companiile care roiesc în jurul acestor terminale au datorii la terți, printre care și statul român de câteva sute de milioane bune de euro. Asta în ciuda faptului că au profituri. Pentru a evita blocarea conturilor și pentru a merge mai departe cu manțocăreala și prosteala, au semnat reeșalonări, unele întinse pe ani buni. Cum ar veni, plătesc în rate către statul român. Și cu restul banilor (pentru că au bani cu nemiluita) fac achiziții de diverse afaceri în nume propriu. Pe scurt, reeșalonează datorii la furnizori externi și bugetul României, nu pentru că n-ar avea bani pe care-i învârt prin diferite companii offshore, ci pentru că pregătesc niște țepe ascuțite bine de tot, urmând să bage propriile companii în faliment, finanțând cu acești bani alte companii, mai albe și mai imaculate, cu care să opereze în continuare. Și asta pe banii neplătiți Statului Român și furnizorilor. Prosperitate pe banii credulilor!

Mare atenție! Vasul Poseidon, vasul implicat în traficul de GPL rusesc care este adus în România cu acte de proveniență Turcești URMEAZĂ SĂ AJUNGĂ ÎN ROMÂNIA CU O NOUĂ ÎNCĂRCĂTURĂ! AVIZ AUTORITĂȚILOR!

Vă amintiți de Crevedia? Unde a bubuit o stație ilegală de GPL anul trecut prin vară? Niște băieți treceau gazul dintr-o cisternă în alta, și din senin, boooom. Cu 6 morți, 50 de răniți și pagube materiale imense? Păi a venit raportul oficial care zice că explozia se datorează scăpărilor de gaz din momentul transvazării dintr-o cisternă mare într-una mică, scăpări ce ar fi format un nor invizibil de gaz de 40 de metri în diametru. Ce omit autoritățile să spună, pentru că pe de-o parte ar duce la un mare scandal, și pe de altă parte, le-ar pune la muncă ( și exact de muncă n-au ele chef) e faptul că GPL-ul se pare că nu era numai GPL. De ce spunem asta? Păi GPL-ul este un amestec realizat din propan, butan normal si izobutan. Rețeta este oarecum fixă și stabilă atâta timp cât sunt respectate niște proporții. Care au i toleranță. Practic GPL-ul poate conține un maxim de butan și un minim de propan, sau invers, în funcție de rețetă. Când proporțiile nu sunt respectate, GPL devine instabil, poate provoca funcționarea neadecvată a autoturismelor. Și mai poate conține impurități. Și dacă furnizorii țin la rețetă, băieții deștepți înainte să-l comercializeze, îi schimbă proporțiile. Cum ar veni pun apă în vin și-l vând ca vin bun. Numai că aici situația devine extrem de periculoasă, pentru că practic ei se joacă cu limitele amestecului de propan, butan și izobutan. Practic, să zicem că dintr-o cisternă se scoate o tonă de GPL, și se bagă o tonă de butan. Și amestecul nou e vândut ca GPL normal. Cel care a făcut treaba asta urmează să facă un profit destul de mare, pentru că GPL-ul are un preț, butanul , alt preț, cam pe la jumătate. Acum nu se știe exact unde se face combinația. Fie la terminalele de la Marea Neagră, fie pe traseu, se opresc cisternele și se reface amestecul. Cert e că cineva face o groază de bani jucându-se cu siguranța noastră.

Acum, americanii au văzut că e cam groasă cu România, noi fiind veriga slabă, bețivă și șpăgară din lanțul slăbiciunilor, au mirosit că majoritatea mărfurilor rusești sunt rebrand-uite ca mărfuri turcești și trimise la noi, și s-au gândit să le mai pună o piedică rușilor. Pentru că românii se pare că încă se mai freacă ba la ochi, ba la buzunar și nu nimeresc transporturile cu acte de provenință false, ba mai mult, mai încheie și reeșalonări de plată pe bani care vor veni la Sf. Așteaptă Până Îți Dau Eu. Băncile turceşti au început să închidă conturile corporaţiilor ruseşti, după ce SUA au avertizat Ankara că ar putea fi supusă sancţiunilor americane, scrie ziarul de afaceri Vedomosti, citând directori de companii şi consultanţi în afaceri (link articol aici). Cum ar veni, americanii au spus că se vede ce fac turcii, în sensul că-i ajută pe ruși să-și vândă produsele supuse embargoului, și le-a complicat un pic jocul.

Păi mă gândesc că vrem să vedem și noi niște acte de curaj de la noul șef al Vămilor și de la noul șef de la Antifraudă. Că informații concludente suntem siguri că au.

Noi le mai furnizăm una. O știți pe aia cu rapița?

V-o spunem noi. Un lot de semințe de rapiță din România, cu o încărcătură de pesticide de nouă ori mai mare decât maximul permis, a pus în alertă autoritățile germane. Este vorba de pesticidul fosfan, un produs toxic folosit în depozite împotriva dăunătorilor. Autoritatea Națională Sanitar-Veterinară din România spune că semințele erau pentru furaje, însă și așa există riscul ca pesticidele să rămână în carnea și laptele animalelor de fermă (link articol aici). Păi și cum a ajuns de nouă ori mai mult fosfan pe rapița românească, de nici naiba nu ne mai cumpără rapița? Păi ne-a șoptit un pachet de țigări ambulant că ar cam fi o „cheie” făcută de băieții deștepți de la FSB. Care au tocmit alți băieți deștepți, mai operativi, mai pe mafioțeală și iuțeală de mână, care au „vorbit” cu un „mic producător ucrainean” de a dat bine de tot cu fosfan pe cultura de rapiță, au pus-o frumos în camioane și au trecut-o în România cu destinația „tranzit și sictir autorităților române”, au amestecat-o cu rapiță românească pentru Germania și gataaaa….iaca bubuială, ceartă și bani pierduți de producătorii români de rapiță. Cât export de rapiță a făcut România în 2023? Numai UN MILIARD DE EURO! Ce riscăm acum? Să CIUCIU alt miliard de euro din rapiță. Așa se întâmplă când dai pe mâna unor incapabili și șpăgari un întreg sector strategic.

Au dat cumva românii cu pesticid până n-au mai putut pe rapiță? Puțin probabil, știind că pot pune în cap un întreg sector strategic. Pute de la o poștă a SABOTAJ ce vorbește limba rusă? Da. Exact ca la manual. A picat vreun cap de la ANSVSA? Unde să pice? Hora merge mai departe, bani să iasă.

E ăsta război economic concertat și dirijat împotriva companiilor din Europa de Est? Voi cam ce ziceți? Dar autoritățile noastre ce zic? Zic ceva? Că n-am auzit. Cică toate bune și frumoase și cald la vară.

De traficul și producția de droguri din România ni se spune ceva? Sau e la fel de liniște ca în cazul războiului economic?

Ați auzit de „Blue Punisher”. Nici noi până acum câteva zile. DIICOT a organizat un flagrant şi au prins un vânzător care avea pe lângă cocaină şi canabis, şi zeci de astfel de pastile. Bun, bun, și ce fel de pastile sunt astea? Paracetamol? Aspirină? Romparkin? Nooo. E cea mai puternică pastilă de ecstasy fabricată artizanal. În loc de 125 de miligrame de MDMA, aceasta conține 500 de miligrame. Suficient cât să-ți „rupă capul” de tot. MDMA – substanță psihoactivă empatogenă din familia amfetaminelor. Ea este întâlnită de obicei sub formă de tablete sau capsule numite ecstasy, ce pot conține de asemenea și alte substanțe.

Acum vreo doi ani, DIICOT a reușit să găsească în România un laborator clandestin de „Blue Punisher”. Acum se pune problema dacă nu cumva pastilele confiscate nu au „răsărit” tot dintr-un laborator românesc. Pe surse, se pare că este căutat unul sau mai multe laboratoare clandestine care au venit aici din Ucraina. Fiind mutate cu…exact, tirul de cereale. Care sunt operate de…exact, cetățeni ucraineni. Frumos sau ce?

Îl mai adăugăm în discuție și pe medicul ortoped din Arad prins în flagrant cu 20 de kg de canabis, pentru a contura cam ce se întâmplă în jurul nostru și credem că a devenit normal. Trafic de droguri exact ca în filme.

Să concluzionăm. România este țara în care este permisă contrabanda cu orice. Și acel orice provoacă morți, ca în cazul Crevedia, unde se transvaza GPL de proveniență dubioasă botezat cu propan și/sau butan dintr-o cisternă în alta fără frică de autorități. Sau boli psihice, comportamente aberante și drame sociale ca în cazul consumului de substanțe interzise. Sau boli de nutriție, boli autoimune ca uleiul alimentar falsificat și bine amestecat cu diverse substanțe neprietenoase. Sau defecțiuni ale motoarelor cu ardere internă din cauza uleiului de proastă calitate, etichetat cu etichete false, adus prin contrabandă din Turcia. Autoritățile se pare că sunt nepăsătoare. Nu sunt interesate decât de propria bunăstare. Și noi suntem în voia sorții. Sau în voia lui Dumnezeu! Muncim, plătim taxe și impozite, și când zicem și noi că am făcut un pas spre civilizație, spre un standard de viață mai bun, tosc, „ Blue Punisher”, hopaaa, ulei contrafăcut, pleosc, GPL rusesc, zdrang, cereale din Ucraina cu de zece ori mai mult pesticid.

Se implică Muțescu și Drăghici să pună lucrurile în ordine? Îi ajută cineva? Le dă un instrument sau o entitate pe mână capabilă să pună capăt fărădelegilor?

 

#InformațiaBrașovului

 

 

One thought on “Vor băga Muțescu (VAMA) și Drăghici (ANTIFRAUDĂ) spaima în contrabandiștii și evazioniștii din PORTUL CONSTANȚA? Sau fac FRĂȚIILE în așa fel încât să fie „BINE”?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *